Als account beheerder heeft u de mogelijkheid om uw boekhouder toe te voegen als gebruiker en hem of haar toegang geven tot de boekhoudkundige documenten van uw organisatie(s).   

Dit kan op het klantenportaal in het kader Gebruikers.
Klik vervolgens op Een gebruiker toevoegen.

Vul in het volgende kader het email adres van uw boekhouder in.
Als uw boekhouder reeds gekend is in het systeem voor één van uw organisaties, zal hij automatisch toegevoegd worden aan Mijn Gebruikers en zal hij een email ontvangen met de vraag om zijn login te activeren. Van zodra hij zijn login en paswoord geactiveerd heeft, zal hij kunnen inloggen op de account van deze organisatie.

Indien uw boekhouder niet gekend is in het systeem, moet u het volgende kader invullen.
Vergeet niet te Bewaren.

Uw boekhouder werd toegevoegd aan Mijn Gebruikers. Uw boekhouder zal op dit email adres een vraag tot activatie van zijn login ontvangen. Na het activeren van deze login en paswoord zal uw boekhouder kunnen inloggen op deze account. 

Opgelet: In beide bovenvermelde gevallen moet u de toegang van uw boekhouder configureren.
Klik op de knop Configureren van de gebruiker boekhouder die u zojuist heeft toegevoegd.

Klik op Verantwoordelijkheden en zet de knop Boekhouding op Ja. 
Vergeet niet te Bewaren.


Uw boekhouder heeft nu toegang tot alle boekhoudkundige documenten en zal de maandelijkse factuur via email ontvangen. 
Indien uw boekhouder toegang moet hebben tot al uw organisaties, moet u deze handeling voor elk van uw organisaties herhalen. 

Opmerking 1 : Het aantal gebruikers is onbeperkt. Er is hier geen kost of bijkomend abonnement aan verbonden.
Opmerking 2 : U moet voor deze actie over een beheerderslogin beschikken.