Als account beheerder van één of meerdere organisaties kan u de boekhouding toevoegen als gebruiker. 

Dit kan op het klantenportaalin het gedeelte Gebruikers. 

Klik vervolgens op Een gebruiker toevoegen.


Vul in het volgend kader het e-mail adres van uw boekhouder in en klik op Zoeken.

Uw boekhouder zal op dit adres een email ontvangen met de vraag om de login te activeren. Na activatie van de login en de keuze van een paswoord zal hij kunnen inloggen op de account van uw organisatie.

De nieuwe gebruiker werd nu toegevoegd aan Mijn Gebruikers. Nu kan u de toegang van deze gebruiker configureren. 
Klik op Configureren bij uw gebruiker boekhouder.


In het volgend kader bij Services onder Rol van de gebruiker, selecteer Hersteller
Daarna kan u de gewenste diensten inschakelen JA of uitschakelen NEEN.


Klik vervolgens op Verantwoordelijkheden en activeer de knop Boekhouding op JA.

Vergeet niet te Bewaren.

Indien uw boekhouder toegang moet hebben tot al uw organisaties, moet u deze handeling voor elk van uw organisaties herhalen. 

Opmerking 1 : Het aantal gebruikers is onbeperkt. Er is hier geen kost of bijkomend abonnement aan verbonden.
Opmerking 2 : U moet een beheerder van de gebruikers zijn om dit te kunnen wijzigen.