Als account beheerder kan u voor uw collega gebruikers de diensten inschakelen en uitschakelen volgens hun bevoegdheden binnen uw organisatie.
Ga naar het klantportaal in het gedeelte Gebruikers. Klik op de knop Configureren bij de gebruiker waarvoor u de diensten wenst te configureren.
In het volgend kader onder Rol van de gebruiker, selecteer Hersteller.
Daarna kan u de gewenste diensten inschakelen JA of uitschakelen NEEN.
Om verantwoordelijkheden toe te kennen aan een gebruiker, klik op Verantwoordelijkheden.
Boekhouding inschakelen geeft aan de gebruiker toegang tot alle boekhoudkundige documenten van de organisatie en de ontvangst via email van de maandelijkse factuur.
API sleutels inschakelen geeft toegang tot het beheer van de API sleutels voor de geïntegreerde Informex diensten.
Contracten inschakelen betekent dat deze gebruiker ondertekeningsbevoegdheid heeft voor de organisatie.
Gebruikers inschakelen geeft aan de gebruiker de mogelijkheid om andere gebruikers toe te voegen, te verwijderen en te configureren.