Als account beheerder van één of meerdere organisaties kan u zoveel gebruikers toevoegen/verwijderen als nodig is, evenals toegang verlenen tot de diensten welke uw collega gebruikers nodig hebben voor het uitoefenen van hun functie binnen uw bedrijf. 

Dit kan op het klantenportaalin het gedeelte Gebruikers.
Klik vervolgens op Een gebruiker toevoegen.

Vul in het volgend kader het e-mail adres van de gebruiker in die u wenst toe te voegen en klik op Zoeken.
Als deze gebruiker reeds gekend is in het systeem voor één van uw organisaties, zal hij automatisch toegevoegd worden aan de gebruikers en zal hij een email ontvangen met de vraag om zijn login te activeren.
Van zodra hij zijn login en paswoord geactiveerd heeft, zal hij kunnen inloggen op de account van deze organisatie.
Vergeet niet om de gebruiker te configureren volgens zijn functie in uw bedrijf (zie Hoe een gebruiker hersteller configureren? Hoe een gebruiker deskundige configureren?).

Indien het om een nieuwe gebruiker gaat die niet gekend is in het systeem, moet u het volgende kader invullen.
Vergeet niet te Bewaren.

De nieuwe gebruiker zal op dit adres een email ontvangen met de vraag om de login te activeren. Na activatie van de login en de keuze van een paswoord zal hij kunnen inloggen op de account van uw organisatie.

De nieuwe gebruiker werd nu toegevoegd aan Mijn Gebruikers. U kan nu de toegang van deze gebruiker configureren volgens zijn functie binnen het bedrijf (zie Hoe een gebruiker hersteller configureren? Hoe een gebruiker deskundige configureren?).

Indien deze gebruiker een toegang nodig heeft voor al uw organisaties, moet u deze handeling herhalen voor elk van uw organisaties.

Opmerking 1: Het aantal gebruikers is onbeperkt! Dit genereert geen bijkomende abonnementskosten.
Opmerking 2: U moet over een beheerderslogin beschikken om de diensten voor andere gebruikers te activeren.