Virtual Drive-in

De Virtual Drive-in is een dienst die de verzekerde toelaat zijn foto's vanop zijn smartphone in een dossier toe te voegen via een 100% digitaal proces.

Wat is Virtual Drive-in?
Met Virtual Drive-in kunnen de verzekerden hun foto's rechtstreeks toevoegen aan het schadedossier met behulp van een 100% digitale procedure op hun sma...
Vr, 24 Apr, 2020 om 7:42 AM
Wie kan een Virtual Drive-in opstarten?
Virtual Drive-in kan opgestart worden door elke bemiddelaar die toegang heeft tot de roosterweergave van de expertiseopdracht op het portaal Claims360, d.w...
Vr, 24 Apr, 2020 om 7:47 AM
Hoe een Virtual Drive-in opstarten?
Het is vrij eenvoudig om een verzekerde uit te nodigen om samen te werken in zijn schadedossier. De Virtual Drive-in kan opgestart worden door elke bemi...
Vr, 24 Apr, 2020 om 9:45 AM
Waarom de voertuigdocumenten niet gevraagd worden?
Om de gebruikservaring zo veel mogelijk te vereenvoudigen, worden geen foto's gevraagd van de voertuigdocumenten aan de verzekerde tijdens de procedure....
Ma, 4 Mei, 2020 om 2:04 PM
Hoe de betrokkenheid van de verzekerde optimaliseren?
Uit ervaring leiden wij af dat het merendeel van de verzekerden met enthousiasme samenwerken in hun schadedossier, omdat zij op die manier het dossier doen ...
Vr, 24 Apr, 2020 om 9:51 AM
Hoe een Virtual Drive-in wijzigen of annuleren?
Van zodra een Virtual Drive-in opgestart werd, kan deze alleen gewijzigd worden door de aanvraag te annuleren en een nieuwe Virtual Drive-in op te starten. ...
Vr, 24 Apr, 2020 om 10:03 AM
Wat gebeurt er wanneer de verzekerde de Virtual Drive-in beëindigt?
Wanneer de verzekerde zijn Virtual Drive-in beëindigt, ontvangt hij een bevestiging dat de foto's werden toegevoegd aan het schadedossier. Indien hij op...
Vr, 24 Apr, 2020 om 10:29 AM
Wat gebeurt er indien het voertuig onjuist is?
De nummerplaat is een essentieel element van de Virtual Drive-in, want het betreft een eenvoudige identificatie van het voertuig voor de verzekerde. De numm...
Vr, 24 Apr, 2020 om 10:38 AM
Wat gebeurt er indien de verzekerde geen toegang heeft tot het voertuig?
Bij het begin van de procedure van de Virtual Drive-in wordt de verzekerde uitgenodigd om aan te duiden of hij toegang heeft tot het voertuig of niet. Om de...
Vr, 24 Apr, 2020 om 10:46 AM
Hoe de door de verzekerde toegevoegde foto's herkennen?
Alle foto's die door de verzekerde aan een schadedossier worden toegevoegd, worden gemerkt met een melding onderaan rechts van de foto.
Vr, 24 Apr, 2020 om 9:50 AM